مديريت ارتباطات مشتري ( CRM ) 25 ص

0
55

مديريت ارتباطات مشتري ( CRM ) 25 ص

فرمت فایل: ورد – Word  کتاب سبز – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 24مديريت سازمان موضوع : ارتباطات نام استاد : جناب آقاي دهري گردآورندگان : محمد رضا زماني – ابراهيم بسام راز خرداد 1386 مديريت ارتباطات مشتري ( CRM ) Customer Relationship Management مرحله طراحي مجدد فرآيندهاي سازمان بر مبناي اهداف CRM بهترين نتيجه را براي سازمان در پي خواهد داشت. سيستم هاي CRM فعلاً داراي 5 موتور اصلي و استاندارد به شرح زير است كه به احتمال زياد در آينده تغيير كرده و…

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید