شش سيگما

0
73

شش سيگما

فرمت فایل: ورد – Word  کتاب سبز – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 27معرفي روش شش سيگما مقدمه در اواسط دهه‌ي 1980، شركت موتورولا (Motorola) تلاشي گسترده براي بهبود كيفيت را آغاز كرد. هدف اين شركت دستيابي به نقص صفر در توليدات و خدمات بود. اين عملكرد را كيفيت شش سيگما معرفي كرد و با ايجاد يك سيستم ارزيابي عملكرد را به سوي كسب رضايت مشتري به عنوان هدف اصلي سوق مي‌داد. در واقع شركت موتورولا در دهه 80 نوعي از مهندسي را در مديريت كيفيت جامع به…

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید