تحقیق رابطه بین ارزشیابی وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان
فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – , ( — قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 38«چكيده» پژوهش حاضر با هدف بررسي رابطه بين ارزشيابي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان راهنمايي بر روي 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است. جهت گردآوري داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، يكي ويژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و ديگري ويژه معلم با تعداد 20 سئوال تهيه و اجرا شد، كه بعد از تجزيه و تحليل داده ها نتايج حاصل به شرح زير…
