تحقیق ایجاد جایگاه یک مقصدگردشگری دربازاریابی
فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – , ( — قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 6ایجاد جایگاه یک مقصدگردشگری دربازاریابی موقعیت یاجایگاه ، شکلی ازارتباط بازارمی باشدکه نقش مهمی درجذابیت یک مقصدگردشگری دارد.درچندسال اخیربه دنبال رشدمدام تعدادمسافرت هاوپی بردن سیاستگذاران به ارزش گردشگری دراقتصادمناطق خود، تعدادمقاصدگردشگری نیزافزایش یافته است این افزایش درمسافرت هاتاحدودی نیزناشی ازافزایش تبلیغات بوده است،…
